fredag den 11. juni 2010

Spilleplanen er klar

Roskildes hjemmeside er ved at kaste op, og det er svært at finde et serverhjørne at komme ind på, nu hvor spilleplanen og det endelige musikprogram netop er lagt online.

Så hvad så nu? Vi har lidt over to uger til at træne os op til den stafet og hækkeløb, vi skal gennemføre under musikdagene. OL go home. Atleterne kan intet i forhold til vores præstationer, når vi halser af sted mellem de fem scener og Tuborgs kolde forfriskninger for at gå glip af så lidt som overhovedet muligt.

Tjek planen ud og lav dit eget program over, hvad du bare MÅ høre. Men gå ikke glip af noget af det mest fantastiske, Roskilde kan byde på; nemlig de spontane oplevelser, aha-oplevelserne, overraskelsen ved pludselig at befinde sig til en koncert, man ikke havde planlagt, men som slår benene og sjælen væk under én i en grad, så man aldrig glemmer The Orange Feeling, og man for evigt vil kunne finde følelsen i sig selv igen, selv på en kold og trist vinterdag.

Jeg kan ikke linke til programmet endnu, da jeg endnu ikke har fundet et hjørne at komme ind på, men jeg opdaterer, så snart jeg kan komme ind.

Og her lykkedes det så. Se spilleplanen her.

2 kommentarer:

  1. Skal man skrive her hvilke vagter man ønsker eller hvordan gør vi det?

    SvarSlet
  2. Jeg tror, jeg laver et indlæg om det her i aften.

    SvarSlet