onsdag den 16. juni 2010

Forslag til vagtplan

Jeg har puslet lidt med at få det til at passe bedst muligt for alle, og I må meget gerne komme med kommentarer og forslag.
Måske bytter vi lidt rundt, når Maria kender sin eksamensdato :)

Her er den

Der er et par ting, der ikke er vildt optimalt.
F.eks har Ane to vagter i musikken, da der er 10 vagter i musikken fordelt på ni personer - så en eller anden skal have to vagter, men vi kan evt. dele den op. Hvad siger du, Ane?

Noget andet, der ikke er HELT optimalt er, at Michele på mandagsvagten står som eneste erfaren med tre helt nye. Men det er jeg nu temmelig overbevist om, at Michele kan klare.

I de første vagter er vi et par stykker, der kommer til at leve med en pause på kun otte timer inden næste vagt. Men det er prøvet før, og det kan godt lade sig gøre.

Jeg vil opfordre alle (især dem der er sluppet for énpersonsvagterne) til at aflægge besøg og lægge underholdning til dem, der har de tre énpersonersvagter. Der er selvfølgelig andre på vagt med dem, men det er rart at få besøg af nogen, man kender.

6 kommentarer:

  1. For mit vedkommende er den ihvertfald godkendt.

    Men hvis det er tilfældet at du gerne vil have en ekstra erfaren med på Micheles mandags vagt, så kan du evt, hvis det passer en af de andre, bytte min søndagsvagt ud med deres, således at både Michele og jeg er på vagt sammen med 2 nye.

    SvarSlet
  2. Planen er helt fin for mig. Umiddelbart ser det hele fornuftigt ud ;)

    Jeg vil dog foreslå at vi laver Martins ændring, eller følgende:

    Sarah og/eller Jean's søndagsvagt byttes med Ane og/eller Min's mandagsvagt, så de ikke kun får 8-timers pause (og samtidig kommer Michele ikke til at stå med 3 nye).

    SvarSlet
  3. Det er helt fint for både Sarah og mig med otte timers pause. Vi kan nærmest bedst lide det sådan.

    SvarSlet
  4. For mit vedkommende ser det helt fint ud. Jeg satte jo "grøn" over hele linien, så ingen klager herfra. Hvis det er, kunne jeg da godt tænke mig at dele min "enevagt" lørdag, men det er vist et luksusproblem:-)

    SvarSlet
  5. Det ser fint ud for mig. Kigger lige nærmere på det senere og ser om jeg kan byde ind med noget...

    SvarSlet
  6. Det ser fint ud, jeg har intet at klage over. :)

    SvarSlet