søndag den 13. juni 2010

Lad os lave en vagtplan

Casper kom mig til undsætning, da jeg selv havde tabt mit organisatoriske talent på en gård i Kalvehave.
Vi har (Casper har mest) i samråd lavet det her skema, hvor alle bedes tilkendegive, hvornår de kan og bestemt ikke kan arbejde.
Skemaet gør det ikke ud for den endelige vagtplan, men vil være en rettesnor, så vi sammen kan sammensætte den mest optimalt.

Der er ikke noget, der hedder først til mølle, da det ikke er fair over for folk uden computer, folk med eksaminer etc.

Sæt i gang!

12 kommentarer:

  1. Og hvis der opstår problemer, kan vi jo gøre det, som vi talte om, at man tager en halv vagt på et tidspunkt og resten på et andet tidspunkt.

    Jeg er klar over, at jeg har klikket nej i en del, men det er pga min eksamen, som jeg endnu ikke ved, hvornår er. Hvis jeg skal til eksamen d. 28., har jeg intet problem i at tage den vagt, der ligger på den 29. f.eks.

    Og så vil Henrik og jeg jo selvfølgelig gerne have vagter sammen. ;-)

    SvarSlet
  2. d. 1/7 23-07 kan jeg godt tage (selvom jeg har markeret den som rød) hvis der er nogen som tager starten af vagten, så jeg kan se Porcupine Tree, som går på scenen kl. 23, til ende. :)

    SvarSlet
  3. Det Sarah siger, gør sig også gældende hos mig.

    SvarSlet
  4. I så fald ville jeg ikke have noget mod at tage resten af vagten :-)

    SvarSlet
  5. Hov, jeg havde læst det som den vagt, der hedder 15-23.

    Never mind.

    SvarSlet
  6. Det kunne nu også være en mulighed, at jeg tog starten af 15-23 vagten, men jeg er ikke sikker på at det løser specielt meget. :P

    SvarSlet
  7. Den tanke har jeg også haft, men lad os lige se, hvad de andre skriver sig på.

    SvarSlet
  8. Hvor er det smart det her :-)

    SvarSlet
  9. Det er super smart og jeg har nu lagt mine mest passende tider ind og som kan ses er jeg næsten frisk over hele linjen

    SvarSlet
  10. Fabel, så kom jeg også med. Jeg vil meget gerne se Gorillaz 11/7 men efter det kan jeg sagtens tage resten af den nattevagt.

    SvarSlet
  11. ADVARSEL.

    Der er en fejl inde på roskilde festivals hjemmeside.

    Hvis du ser på f.eks. oversigten her for den 3. juli:
    http://www.roskilde-festival.dk/musik/spilleplan/date/1278171000/
    ... kan du se at The Prodigy spiller om natten til d. 4. juli.

    Men hvis man klikker ind på:
    http://www.roskilde-festival.dk/band/singleband/the-prodigy-2/

    så står der at de spiller "lørdag 03.07.10 - 01:00 - Orange", men i virkeligheden er det søndag 04.07.10 - 01:00 - Orange"

    SvarSlet