onsdag den 16. juni 2010

Smilende og vinkende

Hey med jer.
Til dem der ikke kender mig kan jeg fortælle at jeg har været på roskilde i flere år. Startede i 2002 eller året efter. Kan ikke lige huske det.
Arbejder egentligt for en anden forening, men kendte et par fra jeres, som jeg så mødtes med på festivallen. Endte med at jeg var en del sammen med en lidt større gruppe, og måtte sidde udenfor medarbejder-camp og vente på dem fordi jeg sov på den normale camp. Året efter valgte jeg så at tage på medarbejdercamp for rent faktisk at kunne komme med ind til lejren. Var ret underholdende så det gentager jeg igen i år.
Jeg er sådan set døv, men i hurtigt vil opdage at der overhovedet ikke bliver udvist den fornødne respekt for mit seriøse handikap.

10 kommentarer:

  1. Nej. Det gør det faktisk ikke.

    SvarSlet
  2. Ej det er rigtigt nok. Det kunne vi sgu godt være bedre til!

    SvarSlet
  3. Det var egentlig mest sådan en høflighedsfrase.

    SvarSlet
  4. Jamen Dan, det er jo fordi, du er taberdøv, ikke? Og det har jeg stor respekt for.

    Glæder mig til at se dig igen :-)

    SvarSlet
  5. Hey jeg har faktisk et pisse godt billede af mig og den døve. (nærmere den døde med smil, faktisk) Taget af fru Humavl ved sidste Roskilde.

    SvarSlet
  6. Hæhæ.
    Tak for den varme velkomst ;D

    SvarSlet