tirsdag den 18. maj 2010

Vagtplan for helvede!

Pia har som sædvanligt været ganske flink ved os. Det må man gi' hende.
Dem der har været med før, vil spotte en forskydelse på en time i forhold til de andre år. Det sætter os forhåbentlig udover problemet med, at afløsere ikke lige vidste, de skulle afløse, da de troede, det ikke var lige den dato (den slags problemer opstår ofte, når mødetiden er kl. 24).

Men nu ligger vagterne altså i disse tidsrum:
Dag 7-15
Aften 15-23
Nat 23-7

Vi er ni personer. Dvs. to hold + én. Det betyder, at vi har tre vagter, der skal besættes sammen med fremmede mennesker. Det kunne desværre ikke være anderledes.
Derudover er der seks vagter, der skal besættes af fire personer hver.

Hver person skal have tre vagter.

Jeg foreslår, at vi venter med at besætte vagter, til vi kender musikprogrammet. Men det er klart, at man allerede nu kan sige, hvis der er dage, man ikke kan. Jeg ved, at nogen har eksaminer og børn der har fødselsdag. Det tager vi selvfølgelig hensyn til.
Dernæst vil jeg også foreslå, at vi i det hele taget er så fleksible som muligt, så de fleste får set det musik, de gerne vil. Jeg har f.eks ikke noget imod at bytte et par timer her for et par timer der, hvis det giver den mest optimale oplevelse for alle.

Men lad os komme til sagen. Jeg indsætter her kalender over vagter.

For god ordens skyld, vil jeg indskyde, at selve festivalen kører fra 1.-4. juli.

26.06  kl. 23-7
27.06.  kl. 15-23
28.06  kl. 7-15
29.06  kl. 15-23 (1 pers.)
30.06.  kl. 7-15
01.07  kl. 15-23 (1 pers.)
01.07  kl. 23-7
03.07  kl. 7-15
03.07  kl. 15-23 (1 pers.)


7 kommentarer:

  1. Det skal siges allerede nu at jeg ikke kan være med på vagten d. 23 , hvor gerne jeg end ville, men skal på arbejde denne dag, og hvis jeg derefter tager toget, så er jeg nok ikke omkring roskilde før lidt sen aften, og man er altså banket i hele kroppen efter en togtur på 6 timer...

    Ellers syntes jeg også det er en god ide at vente til musik programmet er kendt :)

    SvarSlet
  2. Ser godt ud.

    Jeg har pt. ingen planer for de dage, så er lige nu 100% fleksibel ;)

    SvarSlet
  3. Martin, vi har ikke nogen vagter før den 26.??? :)

    SvarSlet
  4. Jeg har først ferie fra om mandagen, går fra nattevagt på mit job søndag kl.7:30... Så skal jeg lige hjem og sove. Så hvis det er muligt vil jeg meget gerne først have vagter fra om mandagen... Så ellers er jeg også fleksibel. Der er nogle få bands jeg virkelig gerne vil se, men altså - når man også skal arbejde er det sikkert ikke altid muligt, sådan er det jo :-)

    Så jeg foreslår også at vi venter med at besætte vagterne til programmet er offentliggjort (hvis det er den måde der er bedst erfaringer med, er ny på Roskilde)

    GLÆDER MIG!

    SvarSlet
  5. Whoops jeg mente d. 26, noget med det dersens herma stavning

    SvarSlet
  6. Helt fint Brassøe. Vi gemmer en anden hemavagt til dig.

    SvarSlet
  7. Jeg går på ferie fredag den 25. så jeg er super fleksibel:-)

    SvarSlet