fredag den 21. maj 2010

Det opsøgende arbejde med musikprogrammet

Jeg plejer at lave et temmelig stort opsøgende arbejde, når det gælder om at finde ud af, hvem der skal spille hvornår, allerede inden det færdige program kommer.

Det slipper jeg for i år, for ved fælles hjælp har brugerne på Roskildes forum lavet et ret stort stykke arbejde, der kan ses her.

Her er det muligt at få at vide, næsten præcist, hvem der spiller hvilke dage. Listen er lavet ved, at en flok mennesker har været rundt på de forskellige bands hjemmesider og tjekket tourplaner.
Der mangler selvfølgelig stadig tidspunkter, og tingene kan også nå at ændre sig, inden programmet er lavet helt færdigt.

Kast jer over den - græd og grin! Og jubl (fordi det lyder for fedt i bydeform).

5 kommentarer:

  1. Vi griner :-D

    Det er dog det største, som endnu mangler: Killswitch Engage, som er hovednavnet for os :-)

    Hvis de ikke spiller lørdag, så er vi klar til at tage den, så I andre kan høre Muse :-)

    SvarSlet
  2. Ih jeg er nu glad for at se at Dizzy (som jeg endnu aldrig har set live), spiller om fredagen hvor vi ikke skal på job - hvis altså der ikke er noget i programmet der bliver lavet om.

    Og sammen med Dizzy er Killswitch Engage også helt klart dem jeg glæder mig aller mest til at se (hvis det er muligt)

    SvarSlet
  3. Det ser ud til at Killswitch spiller torsdag.

    http://www.sortmusic.com/_k/killswitch-engage-tickets,len.html

    SvarSlet
  4. I know, Sarah. Og så begynder mine bange anelser om, at det eneste, Henrik vil se, og som jeg havde håbet helt vildt på, nok ikke bliver en realitet. IH.
    Det er nemlig kun lige nu, jeg i virkeligheden kan overskue at tænke på Roskilde, for på fredag starter alle eksaminerne.
    Jeg kan godt se ideen i at vente med at melde sig ind på vagter, til hele programmet er der, men der er jeg nok ikke super aktiv herinde, da jeg sidder med hovedet i bøger og opgaver frem til 29. juni.

    Nå, vi må se...

    Så jeg havde set det, men tak alligevel :-)

    SvarSlet
  5. Maria nu ser vi på det når vi faktisk har et program... Alt afhængigt af hvordan og hvorledes spilleplanerne ser ud torsdag tager jeg gerne en vagt der, der er godt nok 4 bands jeg gerne vil se, bl.a. Killswitch, Paramore, Porcupine Tree og vigtigst af alt... Gorillaz. Så længe jeg får set Gorillaz tror jeg egentlig nok jeg overlever så, vi må se på det løbende

    SvarSlet