mandag den 19. april 2010

Roskilde på mobilen.

Igen i år er det blevet muligt at have Roskilde med i lommen. Det er et lille program, du downloader til din telefon, og med det har du let adgang til de vigtigste informationer om Roskilde Festival. Der er mange muligheder i det nye program, bl.a. en altid 100% opdateret spilleplan ( dog forventes denne først aktiv i midten af juni), interaktivt kort over festivalen, schedule planner - og meget, meget mere.
Den mobile festivalguide bliver dit helt uundværlige værktøj for at finde ud af mere om årets Roskilde Festival - lige gyldigt om du er derhjemme, sidder i toget eller i din lejr. Guiden er altid lige ved hånden, med friske opdateringer.
Den mobile festivalguide virker til langt de fleste Sony Ericsson-, Nokia- og Windows Mobile-mobiltelefoner – samt et udvalg af Samsung, LG og andre.
Festivalguiden er gratis og kan hentes her, man betaler kun for datatrafik.
God festival!

3 kommentarer:

  1. Tak for det. Jeg har bedt om at få besked når de har udviklet en udgave til Android ;)

    SvarSlet
  2. Jeg regner med støtte fra jer andre da vi jo er bekendt med min telefons vilje overfor fremmede ting :P

    SvarSlet
  3. Ja der er jo sværre endnu ikke udviklet program til alle endnu, men håber det kommer inden dette års festival :)
    Jeg har allerede lagt ind på min Brassøe, det gik rimelig let, så jeg er sikker på vi sagtens skal få din til at virke også :)

    SvarSlet