tirsdag den 20. april 2010

Hvorfor er det altid mig der er sidst ... ?

Nå nu må jeg hellere få taget mig sammen.

Man kunnue jo sige jeg er silent partner i teament idet jeg jo ikke lige fremt har overbebyrdet severen med indlæg.

Jeg er Mr.Humbuk sjovt nok gift med Mrs.Humbuk :)

I år er jeg sandelig blevet lokket med på turen, og jeg håber jo personligtpå, at det ikke bliver et af de våde år.
Hmm jeg mener ... ikke noget regn til mig.
Ja det var vist lige ved at gå galt der. Øl er jo en ganske anden sag.

Skousen Vordingborg kunne jo sikkert godt lokkes til at bidrage på en eller anden måde som sponsor.
Jeg har dog ingen anelse om, hvad der vil blive brug for, idet jeg jo ikke har været med før.

Tror dog vi burde finde en sponsor på 1000 kaktus-piller til mig alene. Jeg får altid tømmermænd.

Tja det var en introduktion Jean. Ikke en lang en, men den var der, dog en smule forsinket.

Må jeg lige indføre at Boil og Downswitch spiller på STARS i Vordingborg den 15 Maj, og er et fantastisk bud på at varme op til Roskilde.
Håber at se jer alle på Stjernen !

7 kommentarer:

  1. Godt nok også at høre fra Hr. Humbuk ^^

    Med hensyn til Boil/ Switchdown koncert så skal du nok ikke regne med mig der ;) Økonomier osv. skal passes og plejes på en SU XD

    SvarSlet
  2. Jamen så langt om længe velkommen Henrik.
    Du er dog ikke den sidste ;)

    SvarSlet
  3. Velkomme Hr Humbuk. Godt med et indlæg :)

    SvarSlet
  4. Juhuu min mand kommer også :-D

    Øhm Brassøe... De hedder Downswitch ;-)
    Det er fair nok, at du ikke kommer. Jeg måtte lige informere Mr. om, at du ikke liiige bor i nærheden.

    SvarSlet
  5. Men virker de der kaktus-piller OVERHOVEDET?

    Og velkommen til :-)

    SvarSlet
  6. Whoooops... Jeg har haft nogle forvirrede dage og byttet om på meget hehe

    Men at bo i nærheden kommer vel an på hvordan mand vender og drejer det? Man kan vel også sige at Roskilde og I ikke lige er i nærheden af mig :P

    SvarSlet
  7. Jooh, Brassøe. Roskilde er altid lige i nærheden ;-)

    Mary, Volsmølfen siger, at de virker. Og hun plejer vist at være en tømmermand dagen efter...?

    SvarSlet