lørdag den 10. april 2010

Heysa alle

Dejligt at høre at jeg langt fra er den eneste roskilde-jomfrue (bare for at bruge et dejligt Jean-ord) i år ;)

Nu bliver det jo rigtig spændende omkring hvordan det bliver. Tror det bliver endnu bedre end de indtryk man har fået fra tv osv. Dels er jeg også spændt på hvilket arbejde og vejr vi får tildelt af festival-guderne.

Jeg har en musiksmag der er utrolig bred, dog i hverdagen er det mest trance og pop der høres. Det eneste jeg ikke bryder om mig om er Jazz og Opera, men det håber jeg på kun er indtil jeg hører det helt rigtige nummer.

Jeg "forventer" derfor at høre en masse god musik som jeg normalt ikke hører i hverdagen, og måske få lidt guiding til at vælge "de rigtige" koncerter :)

Nogen der har tid???? ;)

6 kommentarer:

  1. Vi er altid klar på en guidet tour. De fleste af os kender dog ikke meget til trance og pop er noget der (især for undertegnet) mest dyrkes i teorien.
    Men det er jo slet ikke det, det hele handler om. Det handler om stemningen og aha-oplevelserne.
    Så lad os suse rundt og hoppe på både planlagte og uplanlagte koncerter, og lad os give hinanden alle de aha-oplevelser, som en ægte Roskilde kræver.
    Jeg lover dig, at du, når du tager hjem igen, er blevet rigere på så mange oplevelser, at du ikke kan forestille dig det nu. Sug til dig, og du vil aldrig glemme eller fortryde.

    SvarSlet
  2. Jamen det er altid godt at se der er flere nye på holdet, og man håber da på den bedste mulige oplevelse for jer alle sammen...

    Nu er jeg i samme båd som Jean rent musikalsk så er fremmed på trance og pop scenen. Vi må have hevet dig med ind og lære hvordan man bruger en guitar rigtigt ;)

    SvarSlet
  3. Jeg er totalt klar på at få min indre guitar tunet. (Ved ikke om det lyder helt rigtigt) :)

    Ja, det er også helt klart stemningen er glæder mig til.

    Der er desværre kun alt for lang tid til 27. juni - men forhåbentlig burde vejret have fået tid til at blive bedre og varmere.

    SvarSlet
  4. Det er så fedt at ha dig med på holdet Casper :)Der kommer masser af fede oplevelser. På en eller anden måde formår Roskilde altid at overraske en, om det er med balkan-folkemusik, Tivolis symfoniorkester eller det vildeste vikingemetal. Der er aldrig et kedeligt og ubrugt øjeblik på Roskilde, som også går under dæknavnet Den virkelige verden. Velkommet i teamet, vi glæder os over at have dig med! :)

    SvarSlet
  5. Velkommen på holdet, Casper. Jeg er (som de andre) meget fremmed i trance/pop-genrerne, men vi skal nok få slæbt dig med i metal/rock-sammenhænge :-D

    SvarSlet
  6. Velkommen :-) Jeg har tidligere været meget glad for trance, så du er ikke helt alene :-)

    SvarSlet