torsdag den 8. april 2010

Hello og velkommen til mig

Ja, kender sådan cirka 1/3 del af teamet, men det skal der jo nok blive lavet om på :-)

Det er mit første Roskilde, ja ved godt at det lyder helt ved siden af - men det er det altså. Modsat de fleste andre er det først på mine gamle dage at festival-feberen har ramt mig for alvor. Startede ud sidste sommer med en tur på Wacken, alt alt alt for fedt! Skal iøvrigt også derned igen her til sommer...

Nå, men tilbage til Roskilde :-D
Hvad forventer man af et sted man aldrig har været før? Alt og ingenting. Tror det bliver super fedt og glæder mig til at opleve musikken, lejrstemningen og alt det andet. Af dem der spiller, kunne jeg først og fremmest godt finde på at dukke op til:

DIZZY! Seriøst, hvor fedt bliver det ikke lige at opleve sine helte fra teenageårene
Motörhead - fedt show
Killswich Engage - lige ud af landevejen
Nephew - dejlig dansk
Florence and the Machines - smuk stemme

Men der er jo også masser af andre jeg gerne vil se, gerne nogen jeg ikke kender...

Og i mit stille sind håber jeg dybt og inderligt at In Flames vælger at kigge forbi i år. Selvom de lige har mistet en guitarist kan de vel nå at finde en ny (håbe håbe håbe)

5 kommentarer:

  1. Velkommen til dig, Mary. Vi glæder os til at have dig med i teamet!

    Jeg giver dig ret i det med In Flames. Det er altså også et ønske, jeg går med. Jeg vil håbe lige til sidste øjeblik.

    SvarSlet
  2. "Team den gode Ole" - jeg fornemmer at der ligger en historie bag?

    SvarSlet
  3. Hej Mary. Rigtig mange gange velkommen til vores team. Tanurligvis er der en historie gemt bag vores fabelagtige teamnavn! :)Som i bund og grund er ret underlig :D

    SvarSlet
  4. Velkommen ombord Mary. Vi glæder os da til at se dig også ^^

    Og ja historien er lang om kompliceret men du skal nok få den når vi står og har slået vores telte op...

    Evt. må Jean eller Michelle tage bogen med så vi kan vise vores kilde ;)

    SvarSlet
  5. Takker for den fine velkomst :-)

    Den historie glæder jeg mig til at høre! Det er altid de underlige og komplicerede der er de mest interessante...

    SvarSlet