tirsdag den 2. juni 2009

Team min Gode Ole-T-shirts

Hej Alle

Vi har fået tilbud om sponsorering af tryk på T-shirts af Barfod Skilte http://barfodskilte.dk/

Dette kræver, at I lige hjælper med at tage stilling til, hvordan det skal gøres.
Vi har to muligheder:

1: I køber hver jeres bluse og sender dem til mig, så jeg kan aflevere dem hos Barfod
2: I skriver herinde, hvilken størrelse i bruger, så sørger jeg for indkøb/udlæg og afleverer dem hos Barfod. (Jeg har fundet tøse-modeller til 80 kr stk)

Og sidst men ikke mindst, skal vi være enige om farven.

Skriv hurtigst muligt, så vi har en chance for at nå det.

Maria

16 kommentarer:

  1. Vil du smide et link til dem, du har fundet?

    SvarSlet
  2. Jeg foreslår at vi skal have alle mulige farver, så det ser fedt ud når vi kommer i en gruppe. Sort risikerer alligevel at blive alt for varmt hvis solen skinner. :)

    SvarSlet
  3. Jeg er med på den og vil gerne have pink.

    Skal jeg undersøge nogle priser på nogle hættetrøjer?
    Vi har jo 1100 kr til at købe tøj for, hvis jeg ikke regner meget galt.

    SvarSlet
  4. Jeg vil have lilla. :P

    Hvis vi skal have hættetrøjer synes jeg, at reklamen skal være lidt mere diskret på dem end på vores t-shirts.

    SvarSlet
  5. Alle mulige farver lyder nice ^^ og så vil jeg totalt bare have rød ;)

    SvarSlet
  6. Jeg vil ha petroliumsfarvet.

    SvarSlet
  7. Hvis vi skal have forskellige farver, må vi nok finde noget andet end H&M. De har det fantastiske udvalg bestående af sort og hvid.

    Jeg forhører mig lige hos Barfod, det kan være, at deres indkøb er billigere, og sortimentet er muligvis også lidt bredere.

    Jeg taler med dem i morgen, og skriver herinde, når jeg ved noget.

    SvarSlet
  8. Jeg vil gerne have en hættetrøje og to T-Shirts hvis det kan lade sig gøre. Skal nok smide ekstra i kassen for dem. Og så gerne i størelse Large tak :-)

    SvarSlet
  9. Og hvad med farven, Kim?

    SvarSlet
  10. Jean: Pink
    Sarah: Lilla
    Maria: Sort - Large
    Michele: Petrolium
    Martin: Rød
    Kim: ? - Large

    Jeg skal ud at lave bestillingen/layoutet i løbet af ugen. Vil i ikke være søde at skrve de resterende oplysninger?

    :-) Tak

    SvarSlet
  11. I øvrigt var der forslag om, at reklamen blev lidt mere diskret på hættetrøjerne. Er der nogle forslag til, hvordan det skal se ud?

    SvarSlet
  12. Jeg mener at Team min gode Ole skal stå med blinghbling skrift og sponsorene hvordan de nu ellers kan komme til det. Måske i forskellige farver.

    SvarSlet
  13. Hmm jeg skal også have mit i large :P

    SvarSlet
  14. Sorry Maria at jeg ikke lige har fået set det... Hvis det kan nå's vil jeg gerne have dem i sort tak

    SvarSlet
  15. Det er ikke for sent, jeg tager derud i dag :-)

    SvarSlet
  16. Så er der bestilt T-shirts og layoutet er aftalt og godkendt :-D

    Shirts kommer forhåbentligt mandag, og når jeg lige har fået overstået to dage i træk med eksaminer, tager jeg ud og får lavet trykket.

    De bliver SEJE siger jeg jer ;-)

    SvarSlet