onsdag den 3. juni 2009

Lidt program er der da

Så er Cinemas program kommet, og jeg har et par stykker, jeg gerne lige vil vende.
Måske når jeg bare én af dem i år. Det kunne jo være cool.

Programmet kan findes her.

KL.

Søndag
28. juni

Mandag
29. juni

Tirsdag
30. juni

Onsdag
1. juli

Torsdag
2. juli

10.00


Rejsen til Saturn

Den sidste rævejagt

Død sne

Wall-E

12.00


Vicky Cristina Barcelona

The Dark Knight

Frygtelig lykkelig

Age of Stupid

15.00


Man Ooman

D.I.Y. Filmklub

Young & upcoming

Burn After Reading

17.00

69
(opvarmning: dvoted.net)

Fanget af kvinden

Waltz with Bashir

Man on Wire


19.30

Pusher

Se min kjole

De vilde hjerter

Fatso

Den sidste rævejagt

22.30

Pussy Soup

The Inglorious Bastards

JCVD

Bronson

69

01.00

Lad den rette komme ind

The Children

Sauna

Tokyo Gore Police






























KL.

Fredag
3. juli

Lørdag
4. juli

Søndag
5. juli

10.00

Fanget af kvinden

Burn After Reading

The Children

12.00

Rejsen til Saturn

Vicky Cristina Barcelona

The Dark Knight

15.00

De vilde hjerter

Man Ooman


17.00

Waltz with Bashir

Age of Stupid


19.30

Frygtelig lykkelig

Pussy Soup


22.30

Lad den rette komme ind

Død sne


01.00




3 kommentarer:

  1. Jeg stemmer ihvertfald på at få set Frygtelig Lykkelig og/eller Dark Knight ;)

    SvarSlet
  2. Fill me in - Hvad er Dark Knight for en?

    SvarSlet