fredag den 12. juni 2009

Huskelisten over dem alle

Jeg lovede det jo, og nu er den ude.

Jeg har lagt huskelisten op som google doc og givet jer rettigheder til at redigere i den. I har fået invitationer til den på mail.

Hvis nogen ikke har fået den, ikke kan åbne den eller ikke kan redigere i den, så sig lige til.

Der står naturligvis en masse på listen, som det er smart selv at huske. Men det er også ting, som vi ikke alle behøver at tage med, og der kan man lige skrive sig på de ting, man har lyst/,ulighed for at medbringe.

Mht. egne private ting, så forsøger jeg jo ikke at tvinge folk til at medbringe alt, hvad der står - og nogen kan måske trække på smilebåndet, når de feks støder på ord som hue, termoundertøj og støvleknægt, men erfaringen viser altså, at man kan blive overordentligt glad for netop den slags detaljer. Og ja, jeg ved godt, at jeg er blevet gammel og luksuscampingagtig, men til gengæld nyder jeg at kunne holde til at være der i halvanden uge i stedet for kun knapt en uge som så mange andre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar