torsdag den 16. april 2009

Så kom den store dag!

Eller en af dem i hvert fald.

I dag kl. 12 var der pressemøde med Roskilde festivalen, hvor de offentliggjorde det (næsten) færdige line up, så vi har alle været lige ved at dø for at høre de store nyheder, og man ved ligesom aldrig, hverken før eller efter forløsningen, om man skal grine eller græde.

Jeg må sige, at vi var forventningsfulde. Ikke mindst fordi Esben Danielsen, herlighedernes talsmand, i morges i Go' Morgen Danmark afslørede, at vi får noget så lækkert som Mew og Tim Christensen.

Gaffas folk var hurtige i år (de er dog tidligere set hurtigere, men jeg skal spare en eventuel læser for nørderiet) og var ude med et referat allerede kl 13.26. Det kan læses her.

Den komplette liste over årets kunstnere kan ses her, men vi ved jo godt, at der kommer til at ske meget mere endnu.

Jeg er bestemt ikke utilfreds, og jeg glæder mig meget til at få tid til at nørde mig igennem navnede og lave must see lister.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar