mandag den 7. februar 2011

Et nyt ansigt.

Nå ja. Måske en sandhed med modifikationer. Dels er jeg en, i Roskildesammenhæng, ældre herre. Dels er der flere af jer der har mødt mig før.
Nu har jeg så ladet mig lokke af Jean og Michelles skriverier og har meldt mig under Team Min gode Oles faner.
Mine Roskildeerfaringer er yderst begrænsede. Jeg har kun været afsted én gang før. Det var i 1993 og kun lørdag/søndag. MEN jeg glæder mig til at bo/arbejde/feste med jer i år.
Som en del af mit bidrag til fællesskabet medbringer jeg en grill, hvor den ligeledes medbragte kebab bliver langtidsstegt. Pitabrødene og salaten finder vi ud af.
På glædeligt gensyn

3 kommentarer:

  1. Jamen tusind gange velkommen til Henrik, det er altid godt med nye ansigter :)

    Nu har jeg desværre ikke haft æren af at møde dig endnu, men jeg ser da frem til Roskilde.

    For lige kort at introducere mig selv, så er jeg holdets nordligst boende medlem, kommende fra det kolde Nordjylland. Under festivalen vil du finde flere navne jeg kan gå under bl.a; "Brassøe, BR, Tigerdyr og den evige favorit "Den Glade Vandre" :P

    Og endnu engang velkommen ombord :)

    SvarSlet
  2. Jeg siger også velkommen til, Henrik. Det skal blive godt endelig at få banket noget ordentligt Orange feeling i dig :D

    SvarSlet
  3. Velkommen til også herfra :-)

    SvarSlet